VÄRLDENS BÄSTA STOREBROR

 


Världens bästa storebror. Bara min.

Heeelloooowww estlaaaand! Sitter helt överpeppad i mitt rum och inväntar min storebror som är ute och åker flak. Igår var det min dag och idag är det äntligen hans, efterlängtat till max. Så himla stolt är jag, du är så himla duktig. Älskar dig så mycket ♥ Snart kommer gäster, vänner och bekanta hit för lite studentfirande och mot kvällen blir det festligheter. Igår firades lovet in med festligheter med fina vänner och annat skönt folk. Mycket dansande, sång och en hel del andra saker. Nu väntas en helg med tävling, hästgos och fantastiska vänner. För det är SOOOMMMAAAAARLLLLOOOOV. Mera bilder kommer!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0