Yesterday and today

 


Becca, jag och Olivia. Äntligen är jag lika lång som er! Haha..


Mimmi och Paddy


Jag från igår


Filippa och jag


Linda och jag

Lite cozy pics från gårdagen och även en bild på Mimmi som representerar dagens tävling. Gårdagen spenderades hemma hos en tjejkompis där det blev lite vin och fint folk, jag och Olvan runda av kvällen sent under natten då vi drog oss till Eneby för att träffa Obbe en stund. Imorse var det bara att stiga upp utan gnäll när klockan ringde för att jobba på dagens hopptävling! Vi hade nog alla väder på en och samma gång, dagen bjöd på mycket helt enkelt! Tillbaka på plats imorgon bitti! Ikväll är det lite osäkert vad som händer, finns lite olika att välja på, så just nu är det lite 50/50.. Hmm. Vädret är ju inte det stabilaste heller så.. Suck. Uppdaterar mig lite senare!

 

 


Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

det är bra lite trött bara

kram

2012-06-09 @ 18:59:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0