Bloppis del 1


30 kr SÅLD
image description
100 kr| xs SÅLD
image description
100 kr| xs/s SÅLD
image description
40 kr| xs
image description
60 kr | xs/s
image description
30 kr| s SÅLD
image description
50 kr| xs
image description
(inte ett vanligt svart linne, utan ett nätlinne. kolla bild nedan!) 30 kr| xs SÅLD
image description

image description
40 kr| xs SÅLD
image description
30 kr| xs SÅLD
image description
40 kr| xs (öppen rygg, kolla bild nedan!) SÅLD
image description

image description
30 kr| xs
image description
40 kr| xs
image description
50 kr| xs

Här är första delen av min bloppis, den andra kommer nog upp imorgon. Ni har priser på vänstra sidan och storleken på högersidan! Är ni intresserade av något så slänger ni in en kommentar, skriver i blogresponse eller hör av er till mig på facebook. Det går även att skriva meddelanden även om man inte är vänner (på fb menar jag nu)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är intresserad av den gröna stickade :)

2012-03-13 @ 20:46:41
Postat av: Isa Åswärdh

är intresserad av blåa jacken för 100 ;-

svarta nätt linnet, 30 ;-

svarta tröjan med englands flagga på 40 ;-

och till sisst den gråa tröjan 30 ;-



men får se hur det blir, hur länge finns dom kvar ungefär ?



Kram :)

2012-03-15 @ 20:07:49
URL: http://www.nattstad.se/stylebyisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0