Fredag och Lördag

Kom hem inatt någon gång så orkade inte direkt uppdatera hiho. Gårkvällen blev i vilket fall hur lyckad som helst, drog på chillkrök hos en kompis nere i resecentrum men fina vänner och min fina pojke. Olivia stannade hos mig över natten, gosigt! Gick upp rätt skapligt idag för att rida en fin Casper med Felicia, min gosa!! Blev en mysig uteritt med solskenet i ryggen. U N D E R B A R T. Ska snart hoppa in i en dusch och där efter börja fixa till mig inför kvällen då min gose kommer hit och senare ikväll blir det nog att umgås med vännerna!! Helg i mitt ♥

image description

image description

Två bilder från igår. SIKKA JÄKLA PRIMA BILDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0