Godnatt bloggen


Spring ♥

Good night follows! Innan jag kryper ner i sängen så tänkte jag bara slänga in ett litet inlägg. Har sett klart BB, gjort mig en kopp te och lyssnar just nu på skön musik. Drömmer mig bort en stund, så som man får göra ibland. Till den världen där allt är mycket bättre, där fantasin är verklighet. Så bra. Imorgon är det en tidig morgon som väntar och ännu en tema-dag! Efter lunch blir det en runda på gymmet och därefter en runda inne i stan med Felicia som jag inte fått träffa på ett bra tag nu.. Så det ska bli skönt med lite prat och mys!  Sommarkläderna vill nu komma och flytta in i min garderob så förhoppningsvis blir det så också. Nu faller snart ögonen ner i golvet så jag ska väll avsluta här och där med säga ännu en gång, GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0