Happy day


Ronja 

Min söndag har redan varit i full gång, startade morgonen med en hoppträning på Ronja. Fy fan vad bra det gick!! Lyckorus i hela kroppen. Kommer även några bilder, förhoppningsvis ikväll  För övrigt är jag precis hemkommen från moppekursen. Skönt att glida omkring i det sköna vädret! En sak som inte är lika skönt är att jag håller på att bli sjuk, har jätteont i halsen och fryser rätt mycket..  Så tänkte åka ner på stan för att sola lite, var så länge sen och det är så himla skönt och avslappnande. Om jag har tur åker Felicia med mig ner! Ikväll sover jag hos Olvisen, imorgon är det nämligen dags för vår praktik som kommer hålls borta på Coop. Spännande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0