I en afrodans




God kväll! Har bäddat ner mig i sängen, är så trött efter denna dag. Ridlektionen gick bra och stallmys med favoriterna är inget man tackar nej till! Träffade Olivia en stund efter stallet och bara prata  Ska snart hoppa in i en dusch och där efter sova! Och som jag skrev i det förra inlägget med att man inte ska klaga på vädret, vad händer? Jo, 10 minuter efter att jag skrivit det så börjar det spöregna. Typiskt.. Men men, JAG ÄR INTE BITTER. Imorgon är det sista dagen innan ännu en helg drar igång och min torsdag kommer bestå av spruta, "föreläsning" på tv4 och en hel del saker. Tar nog med mig datorn imorgon så vi hörs någon gång då. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0