In school!! Now? Hell yeah



I skolan just nu.

Har suttit i skolan sedan halv åtta och jag börjar egentligen inte först nio. Men duktig som jag är så ska jag plugga nu innan vi börjar, har även prov klockan 9.. Livet är inte lätt när det är svårt. Men nu ska vi inte klaga, bara två dagar kvar till helg och ännu en vecka har rullat förbi!! Weho. Senare ikväll är det ridning som gäller och jag hoppas på årets första uteritt. Skulle vara ett bra avslut på denna dag  Datan är med mig ännu en dag och det kommer nog komma upp lite inlägg under dagen, om jag kommer på något kul att skriva om. Känns ganska meningslöst annars.. Ska väll återgå till pluggandet nu och sedan är det test-time!! Weho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0