Jag trodde kärlek som din var lätt att fånga

God kväll och Godnatt.

Har ägnat min kväll till att kolla på första avsnittet av Jersey Shore. Lika bra som alltid! Har käkat kebab med pappa och bara haft en allmänt härlig kväll med familjen, kärlek till dom. Lyssnar på lite skön musik och tänkte snart lägga mig, det är ju trotsallt skola imorgon.. Efter mitt letande idag efter en bikini gick mer bra än förväntat, så efter skolan imorgon sticker jag ner på stan och köper den, tror även jag kommer hitta in på solariumet! Skulle sitta perfekt nu innan badet liksom. Har inte mycket mer att tillägga. Godnatt 



Kommentarer
Postat av: Saga Helin

Då skulle du bara veta hur många gånger jag dött, finaste vännen. VISCA EL BARCA!!!!!! <3

2012-03-19 @ 09:10:48
URL: http://sagahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0