Last night

image description
Just nu.

Sitter i bikini ute på altanen och äter en riktigt god frukost som består av frukt! Trallar även omkring i en söt vit sommarklänning, kan inte annat än älska det här. Om en stund ska jag bege mig till stallet för att ta hand om mina hjärtan. Miss them. Gårdagens äventyr bestod av vandring med en alkis i täten, hamna på en öde väg, skogsvandring, en som föll i vattnet, fina vänner, tjejsnack, efterfest på bussen hem och en hel del andra saker. Med andra ord fin fredag ♥ Jag och Saga kom hem någon gång under natten då vi gjorde oss lite te och sedan slockna. DYNGRAKA!! Fast nae. Idag vakna vi ganska skapligt och hon har nu åkt iväg för lite yttligare födelsedagsfirande för hennes del  Ska snart ta mig i kragen och sedan byta om. Stallet kallar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0