Måndag

Lite sen uppdatering från min sida, men har inte haft tillgång till data först nu. Efter skolan drog jag min ner till staden med mina fina tjejer, Saga & Felicia. Gick på jakt efter hårfärger och det var verkligen jakt på dom, men vill man ha en bra hårfärg får man anstränga sig lite! Lunchade även i stan och mötte upp Nina en snabbis för lite prat. Under kvällen har jag bara umgåts med Felicia och vi har just gett oss in på att få hennes röda hår blont. Galet. Har som sagt färgat mitt hår och övergått till röding, jag stormtrivs!!  Annars kom jag precis hem från Olivia där även Simon var, vi tog det lugnt,pratade och hade det allmänt trevligt. Har studiedag imorgon, riktigt efterlängtat från min sida. På schemat står fika,yttligare färgande av hår och rida en fin Casper. Livet rullar på och på fredag sticker jag till Romme. Oh love


En bild jag tog förut. Taggad?? Oooopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0