Mitt hjärta blöder

Tänkte bara skriva ett sista inlägg för kvällen. Ligger och kollar på BB och äter lite gott till, perfekt avslut på en kväll som denna! Morgondagen kommer bestå av ett matteprov jag inte kan ett piss på, hålla i en idrottslektion, rida en fin Casper, fixa det sista inför Romme och sedan sover min Sagis här. Jo där hade vi lite allt i ett, men det flyter på. Tar nog med mig datan imorgon till skolan, så uppdaterar mig nog under förmiddagen. Även Barca vann matchen, och Messi gjorde ett bra spel som alltid. Visca el Barca ♥ Godnatt sweetis
- Juste, fick en kommentar, eller två. 
1. Ifall jag röker
Svar: Nej det gör jag inte, det händer någon gång ibland vid samband med fest,fika eller när jag bara känner för det. 
2. Att jag inte svarar på kommentarer
Svar: Har inte fått något annat förutom komplimanger på mina kommentarer, och jag kommer svara på kommentarer. Lugna dig. Har inte tid till att göra det såhär fort *knäpper med fingrarna* 


En bild Anna i min klass knäppte för någon vecka sedan. That's how we work in school

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0