Saturday


Bild på mig och Fanny från igår.

Gårdagen blev lite som den blev men en av dom härligaste lördagarna på länge. Kvällen starta rätt bra med att krypa genom eld och vatten (CS!!!!!) Glada och fina vänner hela tiden och man fick verkligen den där lilla sommarkänslan! Under kvällens gång blev det korv,allsång och en massa skratt  Under nattens gång hamna vi på mc för ätande av glass och andra godsaker. Jag och Emma skulle egentligen sleepat hos henne men i stället fick jag tillbringa natten bredvid min gose och somna till mysiga pussar. Lovely. Vakna för en stund sedan och nu är jag på plats i stallet! Senare blir det meck med brädan och ännu en dag i den härliga solen!! Hoppas ni får en skön söndag och har haft en fin helg, för det har verkligen jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0