Som det var förr

God kväll!

Efter mycket tvekande har jag nu övertalat mig själv om att klicka hem en skate, förhoppningsvis imorgon! Åkte mycket när jag var mindre, men la den på hyllan när jag blev äldre. Så.. nu vill jag ut och glida igen!! Tänk er en sommarkväll, glida längs lugna gatan, musik i öronen, shortsen på och tankarna flyger fritt. U n d e r b a r t. Hur som helst sitter jag framför tv:n med en stor kopp choklad och tänkte snart sjunka ner i sängen, låter hur skönt som helst i mina öron. Tror det här även blir det sista inlägget för kvällen. Godnatt sweetis

Skateboard "7,75 - Martin Pennlowe Beard" - White
Här är den jag är sugen på att köpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0