Svar på tal

Q:
Hej hej!
Underbar blogg. Men du va ju väldigt mycket med en person som hette Emma(om jag inte minns fel). Är du aldrig med henne nu för tiden?
Och så var ni ju 5 bästavänner.... Vad har hänt?

A:

Hejhej! Tackar så mycket, blir glad av sådant. Jo jag umgås med henne, men tyvärr har vi glidit ifrån varandra och mest träffas i stallet osv. Men hon kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta, stå mig nära och vara min bästa vän. Älskar den flickan så mycket. Så obeskrivligt. Fina Emma
Vi umgås inte allihopa bara, that's it :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad som än händer är du alltid världens bästaste vän, älskar dig något otroligt mycket. <3

2012-03-18 @ 22:45:55
URL: http://emmafreddriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0