What doesn't kill you, makes you stronger

GOD MORGON

Sitter i skolan och har för tillfället mattelektion med skolans mest omtyckta lärare, rena helvetet. Äter om ungefär en timme och sedan har jag bara två lektioner kvar! För övrigt har våran klass fått för sig att ha bild-maraton, vilket innebär att lägga ut alla blder om dom på varandra i varandras loggar på facebook, underhållande. Felicia kommer hit lite senare, då vi sticker ner till stan och sedan har färgar-dag!! Tänkte även inviga min nya jeansjacka i hopp om att vakna med solen i ansiktet, bemöttes i stället med 6- och mulet. Har även utmanat mig själv lite med att klä mig i en röd jeansjacka, inom en snar framtid blir det långklännig som står överst på listan. 

Asian-baby-aww-baby-boy-pipay-steezer-favim.com-316168_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0