10 000 i fickan

522311_3506601857555_1047054175_3337436_2112872346_n_large

Älskade Melissa Horn sprudlar ut från mina högtalare och det låter bättre än bäst i mina öron. Drömmer mig bort, bort från livet,skola och alla tankar som flyger runt i huvudet. Dagen har rullat på snabbt och har spenderat hela dagen i stallet i princip, gosat med mina finisar! Har åkt premiär-åk med pappas nya bil med härlig musik och vinden i håret. Tar det nu lugnt från städ,plugg och annat framför ett avsnitt av BB. Det är jag verkligen värd! Har även besökt Media Markt för andra gången på en vecka och denna gång för att jag inte fick in mitt headset på min iPhone, orsaken var? Komiskt och ganska underligt så hade jag fått in en sten på något jävla vänsters vi i själva uttaget. Så jävla komiskt!! Fick mig även ett gott skratt när en snubbe krascha facet rakt in i skjutdörrarna för att han inte såg att dom var stängda. Livet är allt bra. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0