Apologize


Lillprinsen.
God kväll. Tänkte skriva av mig lite innan jag bäddar ner mig för natten. Idag har jag bara varit hemma, träffat Olivia och pluggat. Samt vilat upp mig inför morgondagens händelser. Det är även min näst sista dag i skolan imorgon för den här veckan, på torsdag drar jag nämligen ut på vandring med skolan. Just nu ska det bli regn så ser inte fram i mot det, men vad gör man inte för betygen! Och det blir en kort dag för mig imorgon så den skoldagen rullar på snabbt. Snart står jag där i min vita klänning och mitt röda hår. Känslan av ett 3 månaders långt lov, leendet flyger upp till pannan. Den här sommaren kommer bli speciell. Lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0