Best song ever

 

Tre bilder från helgen.

Denna helg har varit kanonbra och har inte suttit mig ner vid datorn eller varit hemma, det resluterar ju uppdateringen. Startade ju helgen med första doppet somsagt och avsluta kvällen med grill och umgänge med en drös härligt folk. På lördagen blev det en ganska tidig uppgång då jag och Emma drog oss upp til NHS, fick med mig lite saker hem som jag kommer visa imorgon. När vi kom hem där ifrån så gjorde vi oss i ordning och mötte upp än massa vänner för yttligare lite grillat käk. Världens skrattdrama ägde rum och vi fortsatte kvällen med blåmärken och rivmärken. Under kvällens gång hände både det ena och det andra, spontana roadtripps och vid halv tre stod jag och Emma med moppen i McDriven och eftersom vi var så söta så bjöd dom på två cheese. Där tjäna vi! Skämt åtsido med sötheten. Fula som stryk. Idag då, söndagen starta med lite shopping för min och Emmas del, köpte hem en vit sommarklänning med spets upptill. Även en bild på den dyker upp imorgon! Vi köpte med oss ett glasspaket hem, slängde på oss bikinin och började pressa ute i solen. Runt åttasnåret tog jag moppen hemåt då jag åt grillad mat med familjen och gav min mamma lite fina saker. Det är hon verkligen värd. Vackra starka människa. Just nu sitter jag bänkad framför BB och lite senare ikväll möter jag upp en. Hörs lite senare och jag ska även försöka få upp lite mer bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0