I want candy

 


Denna fina lilla present kom min älskade vän med förut. Love you so much.

God kväll raringar. Skrev precis ett inlägg men det försvann helt plötsligt men jag gör ett nytt försök. Denna dag har bestått av tårar,smärta och hårda sjukhussängar. Jag har fått väldigt många frågor om vad det är som hänt och jag känner att jag inte kommer skriva ut allt nu för att jag är rätt svag just nu och ska gå och få några timmars sömn. Jag har i vilket fall opereras idag och just nu har jag väldigt väldigt ont. Har varit uppe hos mina små stjärnor en stund för att bli på lite bättre humör bland allting just nu. Imorgon ska jag ta mig upp till skolan en stund för att göra klart lite saker och även försöka rida lite lugn dressyr på hästisen. Ligger nu i sängen framför bb och ska snart få lite smärtstillande och där efter sova. Min fina älskade vän Saga kom förbi förut och överraskade mig med godis och en fin lapp!  Just nu är jag ledsen,rädd och krampar för smärtan. Jag vill inte mer. Jag orkar inte.  Tack till alla som bryr sig och massvis med pussar. Till er | ♥♥ |


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0