Du måste flytta på dig


Bild på finisen från igår.
Känner att jag skaffat mig världens hästblogg nu för tiden, men det är verkligen en sport jag brinner för. Är så galet jävla trött så ska nu bädda ner mig och se på ett avsnitt av BB som jag missat och ladda upp inför ännu en skolvecka. Dock går vi bara 3 dagar i skolan denna vecka och sedan är det helg och ledighet.. Veckorna flyger fram! Imorgon väntas plugg och inköp av jeans och hårfärg. Tänkte även lägga upp lite köp jag införskaffat mig under senaste månaden, bland annat min avslutningsklänning!! Säger med det här inlägget god natt och datorn får nog stanna hemma imorgon. Det märks. God natt godingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0