Eftermiddags-mys med mamma

image description
Ännu ett köp från idag, nya jeans! Behövligt. 
Första dagen på veckan är nog den mest hatiska men idag har den sprudlat god energi i massor. Dagen har bestått av film och redovisningar, alltså inga lektioner i stort sätt. Skit skönt! Efter skolans slut spendera jag lite tid med min underbara älskade mamma och bara kopplade av. Gick en runda på maxi samt åt god glass och prata om allt. Så sjukt skönt att bara släppa en tyngd. Under kvällens gång har jag satt mig ner med ett engelskaarbete som ska vara inlämnat imorgon och lagat pankakor med bror min, något man inte gör allt för ofta! Nu har jag lutat mig tillbaka framför ett avsnitt av BB.. Uppdaterar mig lite senare. Latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0