♥♥♥

image description
Det finaste gud någonsin skapat.
En äkta vän är den som ser dina tårar innan dom faller. En äkta vän är den som ställer upp i alla lägen. En äkta vän är den som vet allt om dig men fortfarande älskar dig lika mycket. Denna vackra flicka är den jag hållt ihop med sedan barnsben, den jag aldrig vill släppa taget om, den som är den största delen av mig och mitt liv. Den person jag spenderat sommar efter sommar med, gjort så mycket galet med, den som jag alltid skrattar tills jag gråter av glädje. Vi har varit ifrån ett tag, något som kändes som en evighet, något jag aldrig mer vill vara med om. Du är en del av familjen, en del av min vardag och den personen som står min varmast om hjärtat. En vän är den som lyser upp när hela världen har slocknat, det är precis det du gör. Så bäst. Så vacker. På alla sätt. Du får mig att orka,kämpa och hålla kvar vid den jag är och jag är så oerhört glad att jag har dig. Min bästavän, syster och min högra hand. Jag älskar dig mer än vad det finns stjärnor på himlen. Flera varv runt jorden och tillbaka. Min bara min vackra prinsessa. Emma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0