Fuck you betta



Godkväll kära ni.  Klockan har precis passerat tolv och det är nu dags för mig att dra mig mot sängen för att få några timmars sömn. Har pluggat nu cirka tre timmar i streck så därför känns hjärnan mer halv än hel.. Men det ger reslutat! Grillat med familjen och suttit ute i den värmande kvällssolen. Rena vardagslyxet! Fyndigt. Imorgon är redan onsdag och jag startar morgonen med ett engelskaförhör som kommer gå skibra! Iallafall vad jag förväntar mig av mig själv. Resten av dagen kommer bestå av origentering med skolan, vi har iallafall tur med vädret!!  Egentligen slutar dagen där men jag tar mig i kragen och åker tillbaka för att göra ett omprov.. Starkt jobbat. Avslutar dagen med ridning, möte, plugg och BB. Mer om det imorgon, nu lockar sängen något oerhört. Jajamäään. Godnatt Godnatt Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0