Jag visste inte vart jag skulle ta slaget


Bild från arkivet.
Vart är vädret på väg? Idag tror jag nog vi hade alla sorters väder på en och samma gång. Inget som lockade att lämna hemmet i vilket fall.. Men sitta hemma på en fredag är inte heller något vidare lockande så ut i storm och spöregn med ett paraply som var lika stort som ett hus vandrade jag och Olivia fram på gatorna. Mysigt. Kort dag i skolan och starta morgonen med orientering, efter det hände sånt som bara inte får hända. Vännen min ♥ Nu under kvällen har vi spenderat tid med fina människor och hann precis hem innan spöregnet drog igång igen..  Ligger nu nerbäddad i sängen med skön musik och ska snart släcka ner för att sedan sova. Är sjukt trött och en lång lördag väntar med stalljobb inför söndagens tävling! Sover även kvar med alla härliga tjejor och jag hoppas verkligen på bättre väder! Kan hända att jag lägger upp något inlägg imorgon innan jag sticker iväg annars kommer det upp något under söndagskvällen. Med det här inlägget säger jag godnatt och hoppas att ni haft en fin fredag. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0