Just idag är jag stark


Gammal bild på mig och Ronja.
Vilken jäkla dag! Startade morgonen med ett engelskaarbete som jag klarade och därefter omprov, känslan som uppstår när man bockar av saker i skolan må vara den bästa som finns. Bara lite kvar! Resten av eftermiddagen ägnade jag mig åt origentering som gav reslutatet - skjutbanan. Inte där jag förväntade mig att hamna så det blev inget mer för oss utan istället unnade oss i solen med dunkande music. Kände att det var mer min stil. Nu under kvällen har jag galopperat bland gula maskrosor på en väldigt fin ponny med världens härligaste vänner i den stekande solen! Livstermometern drog upp sig till max. Hemma väntade en supergod kycklingwook som jag smaskade i mig med lite plugg i andra handen. Bra kombination. En avslappnande dusch på de och ett avsnitt av BB väntas, sedan blir det att kötta inför moppeprovet och en muntlig komplettering inför imorgon! Överpeppad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0