Lägg ner ditt vapen


Me and my handsome friend.
Till stillsam musik kryper jag nu ner i sängen i hopp om bra sömn. Har sovit så dåligt dom två senaste nätterna med konstig magkänsla. Lägger det åt sidan och blickar framåt. Jag är glad. I'm happy. Imorgon är det näst sista dagen i skolan för denna vecka och vi startar morgonen med film, hur nice? Sinnes!! Efter skolan beger jag mig ut till hästarna och spenderar samt kopplar av lite bland det jag tycker om allra mest. På onsdag väntar även en hopplektion och fler timmar bland mina stjärnor. Love life. Älskar det. Lägger mig nog nu så skriver jag av mig lite yttligare imorgon kväll med lite bilder och annat! Hoppas ni haft en bra start på veckan. Godnatt. 1000 kyssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0