Lyft era glas

God kväll peeps! Känns tomt att blogga utan bild, men vi kör på den varianten idag. Sitter just nu nerbäddad i Olvisens säng och lyssnar på musik. Är allmänt peppade på livet och imorgon är det fredag, inga klagåmål från våran sida. Helgen är fylld med festligheter, umgås med än drös härliga vänner och så ska jag självklart spendera tid hos mina fina varelser! Denna torsdag är ju inget man ska klaga över, i allafall inte när det gäller väderfronten, dock försvinner det imorgon.. Lite tår i ögat. Har suttit mig ner med mina moppesaker och ätit mat med min älskade mamma. Så bäst, så fin. Lite nya inköp av hårfärg och avslutningsklänning ligger även inbokat på schemat, det är mycket nu. Ligger i som satan. Sommarlovet är inte långt borta och jag känner redan ruset man har dagen innan när allt ska fixas, man står i skolan och gör det sista. Åh vilken känsla. Min fina storebror springer ut, tar studenten och blir en stor kille. Vill inte. Fast ändå vill jag. Så lycklig över att vara hans lillasyster. Min vackra underbara storebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0