Mot stallet


Hello peeps! Kort skoldag med långdragig förkylning resulterade två timmars press-häng i solstolen ute på gräsmattan. Favoritmusiken som spelades högt, en kall cola och den stekande solen på kroppen gjorde allt perfekt! Fler sådna dagar! Vaknade imorse av att det var blixtar och dunder utanför mitt fönster, var inte direkt min förväntan att vakna till men det har ju verkligen ordnat upp sig nu. Fick tillbaka lite prov i skolan bland annat ett matteprov som jag bara fick en muntlig komplettering på vilket kändes så grymt jävla cpskönt!! Matte är ju då inte min starka sida och ligger just nu på IG i det, men jag jobbar på det! Har nu bytt om till en lite mindre somrig outfit, nämligen ridkläder.. Ska nu bort till mina favoriter och pyssla om dom lite. Klappa lite totto. Denna gång sätter jag mig inte i en gammal spårvagn från 70-talet utan sätter mig på bettan (cykeln) och trampar bort till stallet. Låter skapligt skönt i detta väder och även ganska så behövligt. Igår powerwalka jag, idag cyklar jag ända bort till stallet.. Tror jag börjar bli sjuk. Hmm.. Skämt åtsido. Mindre prat och mer verkstad, upp på cykeln!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0