Som en röd fläck på backen


Min bästavän.

Hej på er! Efter grillad mat, allsång vid matbordet och fått mitt första myggbett sitter jag nu i sängen min. Ska straxt byta om och dra på mig träningskläderna för att gå ut och träna lite! Sitter inte fel efter en dag med plugg och 8 timmar i stallet. Oh nej! Har även tagit mig en skön dusch och legat ute i det sköna och varma vädret. Det känns att det snart är sommarlov.. längtar som bara den! Hela den här veckan ska temperaturen ligga på 18-25 grader och strålande sol, hoppas innerligt att väderprognosen håller sig kvar vid det! Blir då att klä mig i ett en sommaroutfit till imorgon. Underbart underbart underbart. Vilken känsla. Lovely. Uppdaterar mig under kvällens gång, har lite annat för mig nu. K n H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0