Today

 


Idag

God kväll och god natt! Efter en dag med mycket i huvudet och mycket i skolan lägger jag mig nu. Har vandrat omkring i ett par pösiga jeans, solglasögon och solen som värmer i ryggen, som får än att slänga av sig tjocktröjan och man inser att det faktiskt snart är sommar. Denna sommar kommer vara perfekt, bland annat grekland med bästisen och till mitt favoritställe. Vad mer kan man begära, vänner runt omkring sig och man tar dagarna som dom kommer. Jag skriker redan nu av lycka. Om vi går tillbaka till dagen har jag även unnat mig en uteritt med mina flickor på min minsta stjärna som verkligen tyckte om att galoppera i det gröna gräset, lika så jag. Fan vilken känsla. Nu under kvällens gång har jag myst med hela min fina familj, ätit toast och skrattat tills vi fått ont i magen, så som det var förr. Då vi alltid hade så kul. Åren går och saker och ting förändras, även än själv förändras. Lev upp för vem du är och se allt positivt även om det tar imot, backa ifrån allt dåligt och var rädd om det du har. Snart är allt borta.  Har även fått reda på hur det blir kring DM, tävlar två klasser denna gång! En clear round på Tim och sedan DM-klass på Zingo, spännande. Imorgon är en ny dag som väntar lite meck med brädan, plugg och även en skola att gå till. Hoppas på lika såft väder även imorgon så man kan inviga shortsen och även åka bräda. Woho. Bäst jag lägger mig nu, vem vet kan komma upp ett inlägg till.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0