Vilken jävla tabbe


Allra finaste vän.
God kväll! Denna dag har tagit mycket energi så jag har sovit fram tills nu. Gött mos. Gjorde ju mitt moppeprov förut och jag fick 51 och man behöver få minst 52 för att få kortet.. hur surt? Jävligt surt. Men förhoppningsvis får jag göra om det redan nästa vecka så det känns mycket bättre  Har varit ute och kört lite med moppen ändå, man kan inte motstå i det fina vädret! Har varit hemma i pricip hela dagen, pluggat och bara tagit det lugnt. Sånna dagar kan man inte få för många av. Nu lyssnar jag på musik och pratar med lite sköna peeps. Ikväll mår jag bra. Kommer lägga mig med ett leende på läpparna. Imorgon får jag komma till mina hästisar och även träffa mina härliga flickor! I helgen vankas det tävling och min helg kommer spenderas i stallet. Ska även ta mig tid att hitta en fin hårfärg och avslutningskläder. Ska snart lägga fram kläder till imorgon, sätta i löshåret och där efter krypa ner i sängen! En tidig morgon väntar och en lång dag i skolan. Bara att härda. Finns folk som har det sämre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0