Andra praktikdagen - check


Bild från i somras! Miss it.
Vakna upp bredvid personen jag tycker om, som åkte till sin skola tidigt imorse. Då jag som började lite senare fortsatte min morgon hemma hos Linda med lite frukost och tjejsnack, där snackar vi om en perfekt morgon! Andra dagen på "jobbet" är avklarat och jag tycker verkligen om denna arbetsplats, alla trevliga människor som alltid välkomnar med deras största leende. Man blir på sådant bra humör! På lunchen tog jag och mamma en skön promenad runt vattnet och gick lite i affärer   Kom hem för en timme sedan ungefär  och ska nu göra i ordning mig för att sedan åka in till stan och möta Linda för lite käk! Hörs ikväll när jag är hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0