Everybody needs inspiration


Helt tomt i bildförrådet så har knåpat ihop ett bildcollage med inspiration, aldrig fel. Veckans avsnitt av Solsidan var lika roligt och uppskattat som alltid! Ligger nu nerbäddad i sängen framför Beck och ska straxt gå och göra mig lite kvällsmat. Har åkt på hälinflammation ännu en gång, denna gång har min häl fått en kåmpiz, en knöl. En fin sådan. Ae, bosätta vänsterfoten i en toffla ett tag framöver är inget jag ser fram emot. Kommer antagligen få kryckor också. Läckert  Imorgon kallar verkligheten vare sig man vill eller inte, dock ser jag fram emot lite vanliga rutiner nu efter ett långt uppehåll. En ynka månad kvar till jullov så nu ska inte klagomålen ta över. Here we go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0