MÅNDAG


God kväll! Sen och dålig uppdatering från min sida, min statestik sjunker och jag har inget att blogga om för tillfället. Har bara mig själv att skylla på! Ska ta tag i det lite mer ordentligt när min blogg har blivit lite finare, för nu är den inget fin längre. Usch. Första skoldagen rullade på ganska snabbt med en toffla på ena foten, kände mig sjukligt vacker. Men nu är hela hälen behandlad och invirad i bandage så förhoppningsvis kan jag ha en vanlig sko utan all smärta..

Annars då, har typ sovit hela dagen pga min huvudvärk som bara blir värre och värre. Jävla skit. Fan vad jag klagar!!! Och firat min älskade fina underbara bästa pappa, I LOVE YOU SO SO SO MUCH ♥♥♥ Nu på kvällskvisten har jag och Sagiiis cyklat bort till Ica och köpt lite frukt och annat, deep talk och skratt. Sluta med att vi båda hamna i min säng och nu ska krypa ner framför tv:n. Ännu en skoldag väntas och jag spenderar min tisdag i stallet med finispojken. 


OBS, bilden till höger är seriös XD Not :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0