New in




Lite dålig uppdatering från min sida men har inte haft tillgång till en dator först nu. Och jag hatar att mobilblogga! (!!!!) Startade min jobbdag med lunch inne i stan vid ett, sovmorgon, restaurangmat + "shopping".. what happens?? Skulle inte kalla detta en arbetsplats, snarare ett paradis i vardagen  Som ni ser ovan fick lite hårprodukter åka med hem, även två nya silvriga ljus till rummet. Har gått in i någon slags värld där mitt rum bara ska vara silver, svart och vitt.. Så på lördag blir det Ikea för min och mammas del. Jag börjar bli galen. Vid femtiden åkte jag och mamma ner till Ingelsta för att  handla in lite saker till helgen samt hårfärg. Vidare hem till Linda då hon färgade mitt hår, so now i'm blondiiiie  ..... Fast nae. Aldrig. Strosar omkring i röd/brunt och jag trivs som fasen! Lägger upp en bild imorgon då ni kan få se resultatet! Kom hem för någon timme sedan och har gjort mig lite te samt mackor med keso på, till det en tidning. Wow? Känner att vuxenpoängen bara flödar in!!! Nu sängmys med Twilight, fattar dock inte ett piss då jag inte är så insatt. MEN jag har faktiskt sätt nästan alla konstigt nog... Med detta längre inlägg säger jag nu godnatt! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0