ONSDAG & TORSDAG


Bild från igår!
Satt inte vid en dator på hela dagen igår vilket resulterade - ingen uppdatering. 
ONSDAG: Tog mig en rejäl sovmorgon, åt en stadig frukost och där efter gjorde jag i ordning mig. Åkte in till stan för ett läkarbesök som gick jättebra! Åkte där efter till stallet för lite planering och även en ridlektion som gick sååå jäääävla braaaa!!! Åh. Världens finaste ponny♥♥♥ Stannade kvar i stallet till 8 då jag och Felicia sedan tog spårvagnen hem. Eller ja.. Hamnade inte i mitt hem. Istället möte jag upp Saga på tågstationen! Vidare hem till henne där vi färgade hår, åt mackor och oboý och bara hade det allmänt bra, som alltid. Kom hem sent sent inatt, då jag slockna på dirren ba. 

TORSDAG: Vaknade för ca en timme sedan och har inte gjort så mycket sedan dess. Ska straxt röra mig mot stallet för att fixa inför ikväll då det vankas spökkväll!! Så TAGGAD. Ska försöka ta så mycket bilder jag bara pallar. Haha, nej skoja bara.. Men ska försöka knäppa lite pics i vilket fall! Stannar sedan över natten ikväll så det blir ingen uppdatering först imorgon. Hoppas ni får en GRYM dag broes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0