ONSDAG


Spenderade min tisdag i stallet, red mitt hjärta och pussade på honom extra mycket. På kvällen kom Saga hit då vi hade det lika trevligt som alltid och hon sov här ännu en natt. Blir lite ensamt inatt...  Idag försov sig både jag och mamma vilket blev en helvetes morgon.. Men dagen blev väl bättre och bättre så att säga. Hade även mitt utvecklingsamtal + en redovisning, thumbs up for both!!! Åkte sedan upp till stallet och red en väldigt fin ponny, som alltid. Mitt hjärta. Väl hemma tog jag ett långt bubbelbad och där efter en cykeltur bort till Ica, idag tog jag och Saga hem vuxenpoängen för att handla.

Som nu mera börjar bli en standard! Kom hem för någon timme sedan och dags att röja upp klädberget som har kommit hit på något vis??? Måste vara klädproblemet på morgonen... Tidig morgon väntar, lång dag väntar, möte väntas och en runda på stan väntas. En dag från helg, bara att ta sig i kragen och rycka upp sig helt enkelt! GN 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0