TISDAG


Strosat omkring på stan med Linda, kollat på fina kläder, lunchat och tagit oss en varsin latte inne på Espressohouse. Vidare hem till henne då vi kollade på klänningar samt skor inför nyår, så jäkla svårt att verkligen hitta en som är snygg och som även kan sitta bra på mig som är midget... Men ja en rolig och mysig kväll med min fina vän som jag inte kan göra annat än att tacka för (♥) Mamma hämta upp mig kring åtta då vi åkte hem och åt kvällsmat! Och nu har vi lagt oss i varsin soffa framför tv:n med varsin kopp te. Underbart. Imorgon är det redan onsdag och jag slutar vid lunch, eftermiddagen spenderas i stallet med mina fina tjejer och en ridlektion! Hoppas ni haft en fin dag samt kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0