TORSDAG & FREDAG


1:a bilden: Jag, mimmi och Lina igår som spöken.
2:a bilden: Jag och Casper från idag (Cappe bror) 
Hela min torsdag spenderades i stallet med alla barn och stalltjejer, vilket var supermysigt! Norfs årliga spökkväll är nu över och den vart riktigt lyckad. Många sömnlösa barn under natten  Haha!!! Idag ringde klockan 8 och vi gick ner till stallet då det var dags för ett dressyrpass på Curre, gick hur bra som helst vilket gav mig ett grymt bra humör. Där efter red jag en sväng på Cappe bror ute i det fina höstvädret tillsammans med Felicia och Ballen! Åkte hem för någon timme sedan och ska nu hoppa in i en dusch för at fräscha till mig lite, om lite mer än en timme ska jag bege mig in till staden för en runda med Sagis. Kanske sätter oss inne på något fik också! Fredagen har kommit i stormfart och lovet börjar lida mot sitt slut... Och imorgon lämnar jag Nkpg. För ett tag iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0