Fika med snippisarna


Mötte upp fina vänner i stan för att ta oss en kvällsfika med mycket skratt och tjejsnack, precis så som en perfekt fika ska vara! Promenerade längs gatorna med Olivia och där efter fick jag skjuts hem. Världens bästa vänner. Väl hemma fick jag lite dåligt samvete över kladdkakan jag tryckt i mig.. på med löparskorna för en 40 minuters jogg! Även mamma hjälpte mig med lite styrkeövningar på slutet vilket kändes riktigt skönt. Sjukt nöjd!   Även bra uppvärmning inför morgondagens friidrotts dag som hålls under hela dagen, från morgon till eftermiddag.. Snacka om död efteråt! Så bäst att jag lägger mig nu så att jag orkar upp! 
(även Linda var med på go-fikan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0