Kill me


God kväll! Har precis duschat och ätit lite kvällsmat. Ska nu tända lite ljus runt om i rummet och sedan ta hand om mig själv lite. Smörja in mig, måla naglarna, ansiktsmask och avsluta med ett skönt fotbad. Där efter blir det Efterlyst och plugg med mamsen.. KILL ME. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll så att jag orkar upp imorgon då jag ska tillbaks till skolan. Mitt slöjdarbete ska vara klart samt ett engelska-prov ska utföras även börja plugga gärnet till fredagens matteprov.. Love it!! No I hate it  Så imorgon kväll har jag åter igen ingen fritid och det blir inte mycket inlägg, inga roliga i vilket fall. Dock kommer lite ändringar att ske som ett god vän till mig ska hjälpa mig med! I helgen har jag inte jättemycket planerat, lite ärenden som ska utföras bara vilket är skönt då jag kan göra precis vad jag vill! Just det... Behöver en praktik plats och jag har ingen aning om vart jag vill vara, någon som kan ge mig ett förslag? Hör av er till mig, gärna på facebook! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0