Måndag


Trött flicka efter ett idrottspass som fick starta min morgon som för övrigt inte starta något vidare bra. Sömnlös natt gång på gång på gång... Vilket resulterade att jag försov mig, dock hann jag precis i tid! Avslutade min eftermiddag med att titta på när tjejerna på skolan spelade skol-DM med min klass. Väl hemma lagade jag mig faktikst mat. Oj oj framsteg! *klappar händerna* Ska straxt åka bort till affären med mamma för att köpa lite hårfärg och där efter sticker jag hem till Saga där jag kommer spendera största delen av kvällen   Är allmänt seg, trött och småirriterad så har inte hunnit uppdatera mig med bilder och annat! Så idag kör vi på tråk blogg. Hejdåååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0