Sjuk som attan


Hej på er! Är det bra med er? Med mig är det mindre bra. Igår åkte jag på världens spontanaste förkyldning.. Annars när man börjar bli sjuk brukar man ju oftast känna något innan. Igår kom allt på en gång och från ingenstans.. Satt där på clinicen med 39 graders feber, ett huvud som dunka lika hårt som om någon stod och sparka på det, lika tungt som om jag hade en 200 kg människa på mig, magvärk som om någon tog tag i hela magen och vred om hela skiten.. Mådde verkligen SKIT! Kastade i mig mediciner och somnade direkt. Sovit i 16 timmar och känner mig lite bättre faktiskt! Ligger nu i soffan och ska straxt fixa något lätt att äta och sedan sätta på en film. Ikväll ska jag plugga så mycket jag orkar och hoppas på att jag blir bättre. Har inte tid att vara sjuk. Jävla skiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0