TRAINING


I skrivande stund sitter jag och skriver ihop ett träningsschema till mig själv med lite motivationer till diverse övningar. Och till det dricker jag smoothies som straxt släpps i butik! Startar med min träning imorgon eftersom att vi inte har något plugg samt skolarbeten på hela denna vecka så är det perfekt, lovet drar även igång nästa vecka så ska försöka hinna träna så mycket som jag kan och där efter har jag två veckors praktik då jag yttligare får tillfälle för att hinna träna massvis! Nu blir det tv-mys med scones, te och världens bästa mamma ♥

Kommentarer
Postat av: olivia

så duktig är du vännen ! KÖR HÅRT!!! :D

Svar: Du som är duktig ju!!! :D
Johanna

2012-10-25 @ 20:16:57
URL: http://oliviaalva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0