Black and White


Här ser ni lite av min outfit för idag och jo jag vet USLA bilder. MEN jag kom hem senare än vad jag hade tänkt mig. Mitt fel! Och den första körde jag i svart-vitt vilket inte spelar någon roll eftersom att jag klädde mig i svart & vitt idag. Mer och roligare outfit imorgon! I promsie  Ursäktar även för sen uppdatering från min sida.. Men men livet går i mellan ibland. Efter skolan åkte jag direkt hem till Sagis för lite tjejsnack samt hämtat en jacka som jag kommer att bosätta mig i nu under hösten. Så fräsch! Lite ärenden där på och har precis avnjutit en stor fet pizza med min efterlängtade mamma som kom hem nu ikväll♥ 

Kommentarer
Postat av: Carro

Mycket roligare med kamerabilde. älskar din blogg !

2012-09-20 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0