Ett fel närmare rätt


Somsagt spenderades kvällen inne i stan med mamma och Saga. Fick ännu ett par av favoritjeansen av min fina mami. Thank you so much! Jag och Saga passade på att fika innan vi begav oss hemåt. Vi satte oss på Espressos uteservering och hade det jättetrevligt som alltid med min prinsessa! Vi pratade ut om saker och ting, skratta en hel del och fick en hel del underhållning. En del folk lever verkligen sitt egna liv.. Alltid trevligt när en dräggig tant sätter sig och kissar straxt utanför.. Håller ni inte med?  Haha ironi dock. Usch usch usch.  Kom hem lagom till X - factor, dock var det något fel med ljudet på Tv 4 så duktig som jag är gjorde jag klart hela matten istället för att kolla  Tog igen det på datorn med min efterlängtade pappa som är här hemma. Perfekt! Om man ska dra slutsatsen på denna måndag har den nog bjudit på mer dåliga än bra saker.. Men jag håller humöret uppe. Ligger nu i sängen med musik i öronen och ska straxt sova. Imorgon börjar vi redan klockan 8.00 med en mattelektion.. Inte riktigt det man stiger upp för på morgonen. Bara att härda och hålla i! Eftermiddagen spenderas i stallet, pussa på mina små prinsar och ett dressyrpass väntar. Pga allt pluggande så bestämde vi att vi tar PW:n imorgon istället! Skolan går alltid först.. Right?  (Inget latande här inte.. He-he-he) Nej, nu har jag skrivit av mig ordentligt och jag ska ta tag i min kära SO innan jag får bädda ner mig ordentligt.. HÄRDA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0