I don't want to be



God kväll fina läsare. Nerkrupen under täcket med världens största tofflor, varm chocklad och datorn. Har spenderat lite tid med mina fina flickor Emma & Felicia nu på kvällskvisten. Vi har kollat på "ung och bortskämd" och bara haft det mysigt! Lånade med mig Emmas systemkamera hem och den kommer jag ha lite då och då.. Ska verkligen försöka att ta mycket outfitbilder när jag ändå har den. Låter inte det bra? Låter perfekt i mina öron! Morgondagen startar med idrott uppe vid racketstadion och sedan väntas en halvlång dag i skolan.. Även halva veckan har då gått. Fantastiskt! Avslutar min kväll uppe i stallet, hoppning står på schemat på min fina kille. Fasiken.. Kan ju inte bli bättre 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0