Lite tips om träning!

Bf77b18659f6216ce01dda8ced12187c_large

Har fått frågan om jag kan skriva mina tips inom träningen. Har inte riktigt haft tiden till det men nu ser jag till att det kommer upp! 
En del (inte alla. Utan en del) som börjar träna går in för hårt i början just för att man är så inne i att man ska börja träna. Går till gymmet flera flera gånger i veckan och kör hårda pass på varandra och tycker själv att man är jätteduktig. Givetvis är man det! Men det är inget bra för kroppen och inte för träningen längre fram. Man tröttar ut sin kropp och förstörs framförallt om man är under 18-19 och inte fullt färdigväxt. Utan gå till gymmet 2-3 gånger i veckan och gå sedan längre promenader eller ta korta intensiva springpass! Ät mycket frukt och håll dig till nyttiga mål. Och ge inte upp efter tre veckor för att några resultat inte syns utan det kommer efter 2-3 månader. Håll i och fortsätt kämpa. Take care of you ♥ 

Kommentarer
Postat av: Nöjd läsare!

verkligen bra tips du har att komma med för att vara så ung. Och du har så rätt i det du säger, vilket jag vet som är äldre:-) Kram Katrin!

Svar: Gud så kul! Fortsätt gärna att läsa min blogg. Puss på dig!!
Johanna

2012-09-24 @ 13:11:51
Postat av: Anonym

jag gjorde de felt. sluta på sjukhus :/

Svar: Låter inget vidare.. Och där vill vi inte att slutstationen ska vara! :) Puss på dig
Johanna

2012-09-24 @ 18:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0