Livet på landet


Efter skolan följde jag med pappa ut till hans jobbarkompis gård för att pussa på lite hästmular samt lite annat jobb som ingår när man lever lantlivet. Riktigt mysigt att få spendera lite tid med pappa som sällan hinns med då han är bortrest hela veckorna. Min pappa<3 Och jäklar vilken utsikt där ute, amazing! Väl hemma bytte jag om och tog cykeln bort till Saga (Observera att jag tog cykeln!!!) Vi åkte sedan ner mot stan och satte oss på en jätte mysig restaurang, åt god mat och pratade om allt möjligt. Perfekt avslut på denna torsdag som varit lite halvjobbig faktiskt..

P.s. Observera att halva däcket är i vattenpölen.. Haha!!!
Saga: "ska cykla igenom vattenpölarna som man alltid gjorde när man var liten"
PLASK..... Så var halva cykeln i pölen.. LYCKAT. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0